Tagi

, , ,


Poniżej przedstawiam swój domek dla lalek. Jak już pisałam, domek trafił do mnie za pośrednictwem kuriera w częściach. Zakupiłam go na tej stronie. Złożenie go zajęło mi około godziny, półtorej i nie wymagało dużych umiejętności. Każdy, kto potrafi obsługiwać śrubokręt poradzi sobie z tym zadaniem, czasem przyda się tylko asysta, aby przytrzymać różne elementy podczas skręcania np. ścian czy podłóg. Domek stanął gotowy już w październiku, później przez brak czasu i motywacji nic się w nim nie działo. W grudniu zaczęłam znów nad nim pracować, szczegóły już wkrótce.

Póki co, przedstawiam jego rozkład: dach i przednie ściany otwierają się. Znajduje się w nim pięć pomieszczeń: cztery pokoje i poddasze. Pokoje po lewej są większe, pomiędzy pomieszczeniami znajdują się drzwi, a piętra są połączone schodkami (należy je jeszcze pomalować, skleić i przymocować do domku), które są otoczone małymi balustradkami.

Na razie rozkład pokojów rysuje się następująco: duży pokój na dole – salon + pokój dzienny + ewentualnie jadalnia, pokoik obok – kuchnia. 1 piętro: po lewej drugi salonik/gabinet/biblioteczka, pokoik po prawej – łazienka. Poddasze: sypialnia + pokój dziecięcy.

Jest to na razie ogólny zarys. Zastanawiam się czy w dużym pokoju na 1 piętrze nie zrobić sypialni, a na dużo większym strychu: gabinet/biblioteczkę/pokój do spędzania czasu – przyjmowania gości, gry w karty, popijania brandy i pykania fajeczki:). Zapewne wszystko się jeszcze wyklaruje.

Przede mną jedna  z najtrudniejszych części – elektryka – która musi być przeprowadzona na samym początku, ale to już materiał na osobny wpis.

