Tagi

, ,


Pierwsze mebelki zaczęłam zamawiać już w grudniu, nie miałam jednak czasu do tej pory się nimi pochwalić. Dziś pierwsza część odsłony.

Zdecydowałam się na kolor mahoniowy, bo wydawał mi się najodpowiedniejszy do domku. Meble zamówiłam przez internet, adresy sklepów zamieszczam w dziale Informacje.

Na pierwszą odsłonę przygotowałam biurko. Jest to maleńki mebelek, pełen licznych szufladek, które się otwierają. Jest do niego dopasowane stylowe krzesełko.

Biurko

Biurko

Otwiera się i wysuwa

Wysuwane szufladki

Jest to zalążek pracowni – gabinetu, który ma znaleźć się w domku. Chciałabym, żeby było tam mnóstwo książek, jakieś mapy, papiery, globus itp. Żeby pokój miał klimat gabinetu XIX-wiecznego podróżnika, w którym pisze on swoje książki i wspomnienia z dalekich wojaży:)

Wstępne ustawienie mebli poniżej. W tle widać kredens z zestawu salonowego, który pokaże następnym razem. Mam tez kilka nowych lampek, ale to też materiał na nowy wpis:)

Gabinet

Gabinet

Lampka na biurko

Lampka na biurko

