Tagi

, ,


Poniżej najnowsze wyposażenie domku – mebelki do sypialni. Kupując je, staram się, aby były utrzymane w jednolitej kolorystyce i stylu. Postawiłam na odcień mahoniowy, który pasuje stylem do przełomu wieków XIX i XX. Początkowo chciałam, aby domek był utrzymany w stylu wiktoriańskim, po zastanowieniu się stwierdziłam, że ciekawszy będzie początek wieku XX. Ciekawie wyglądać będzie na przykład zabytkowy telefon, taki jak tutaj lub ten troszkę nowocześniejszy.

Troszkę inspiruje mnie serial Downton Abbey, którego akcja toczy się od 1912 po późne lata 20 (a wkrótce zapewne 30), gdzie arystokracja pomimo mieszkania w pięknych, eleganckich wnętrzach, ma już dostęp do nowinek takich jak telefon, radio czy elektryczność.

Co do samej sypialni, znajduje się w niej łóżko z zagłówkiem, pościel jest biała z nadrukowanym motywem kwiatowym. Obok łóżka znajduje się szafka nocna z małą lampeczką. Przed łóżkiem kuferek czy jak kto woli skrzynia na pościel lub bieliznę:)

PS: Przepraszam, że tak długo nie pisałam, ale nastąpiły pewne zmiany w moim życiu i nie miałam czasu na pisanie bloga:) Obiecuję pisać częściej!

