Tagi

, , , , , , ,


Udało się! Wreszcie wygospodarowałam dość czasu, aby zająć się domkiem i wykończyć jedno z pomieszczeń.

Tapeta i podłoga czekały na swoją kolej już bardzo długo. Wreszcie udało mi się za to zabrać i tak jak myślałam, zajęło mi to duuużo czasu.

Jako główne źródło informacji wykorzystałam filmik instruktażowy The Dolls’ House Emporium:

Miałam cztery arkusze tapety na każdą ze ścian, nie ufam jednak w 100 procentach swoim pomiarom, więc tak jak przy suficie najpierw zrobiłam szablony z papieru.

IMG_20150611_155804

Kiedy były gotowe, powycinałam odpowiednie fragmenty tapety. Gorzej było z klejem, który kupiłam, gdyż na opakowaniu proporcje były oznaczone dla 40m2, tyle powierzchni aż nie miałam, musiałam więc rozmieszać go z wodą na oko. Klej nakładałam pędzlem na ściany domku, tak jak radzili w filmiku.

Przy klejeniu było trochę problemów, mam nadzieję jednak, że ściany nie wyglądają zbyt fatalnie:) Koleżanka po umieszczeniu zdjęć na Facebooku, myślała, że to prawdziwa tapeta w domu, tak więc jakiś realizm jest zachowany.

IMG_20150611_184601

Później jeszcze przycięłam podłogę do odpowiednich rozmiarów. Musiałam zamówić 2 arkusze, żeby pokryć imitacją kafelków całe podłoże. Skleiłam je następnie taśmą, a do podłogi domku przykleiłam taśmą dwustronną.

Efekt poniżej. Czy już wiecie, jakie to pomieszczenie?:)

