Tagi

, , , , , , , , , ,


Chciałabym przybliżyć nieco wygląd mojego saloniku, który jak na razie jest najbardziej kompletnym pomieszczeniem w domku – brakuje tylko ładnej podłogi z desek, ale jest już w planach:)

Mebelki do salonu posiadam już od dawna, jakiś czas temu moja miniaturkowa kolekcja powiększyła się o drobiazgi, które widzicie poniżej.

DSCF6306

Na pierwszy plan wybija się pierwszy psi mieszkaniec domku:) Kupiłam go, bo przypominał mi mojego własnego psa, suczkę Fionę rasy Jack Russell Terrier.

Tuż za nim, stół z krzesłami, które stanowiły jeden zestaw, w tle kanapa i stolik kawowy. Na stoliku widoczny serwis i ciastka, o których pisałam tu. Oprócz tego, nowym nabytkiem są widoczne niżej popielniczka, fajka i zapałki.

DSCF6307

Na kanapie kilka książeczek dla dzieci, wciąż w tematyce świątecznej:)

A co na stole? Same rarytasy, jak widać na wigilijnej kolacji. Tymczasem chciałabym dokładniej pokazać zastawę. Był to dość drogi nabytek, zarówno serwis porcelanowy jak i sztućce kosztowały ponad 60 złotych, ale nie żałuję tego wydatku. Przedmioty są starannie wykonane, przy czym delikatne i bardzo kruche. Dla bezpieczeństwa przymocowałam je za pomocą Tacky Wax, mam nadzieję, że nic nie spadnie, nie potłucze się ani nie zgubi.

DSCF6330

Jeżeli chodzi o jedzenie i inne drobiazgi, to moje najnowsze skarby znalazłam na Allegro. Wykonane z modeliny Fimo ciasta i pierniczki, butelki wina, beczułkę oraz tackę z perfumami (wykonaną starannie z koralików) znalazłam na aukcjach za przysłowiowe dwa złote za sztukę;) Dwuzłotówki użyłam tu jako odnośnika do skali tych przedmiotów, ich ceny wahały się właśnie w granicach kilku złotych. Podziwiam talent i umiejętności dziewczyn, które te rzeczy wykonały, może kiedyś sama będę wytwarzać takie cudeńka?

DSCF6341

Na koniec warto wspomnieć jeszcze o dywaniku, który dopełnia całości. Na powyższych zdjęciach nie widać go za dobrze, a w pełnej krasie prezentuje się tak:

DSCF6312

Adresy sklepów możecie znaleźć w zakładce informacje.

 

