Tagi

, , , , , , , ,


Kontynuacja wątku nieszczęsnej szafy:) Kolejne elementy, szyli szuflada, elementy dekoracyjne i tył szafy znowu należało wyciąć nożykiem modelarskim i wyszlifować papierem ściernym.


Time to continue with this unfortunate wardrobe:) Next parts were as usual supposed to be cut out with a crafts knife and then sanded with a sandpaper.

WP_20160721_17_30_39_Pro

Później tradycyjne malowanie. Na noc znów włożyłam wszystkie elementy pod ciężkie książki, żeby były jak najbardziej proste. Następnego dnia zaczęłam klejenie. Najpierw tył szafy.


I painted these parts as usual. I put them overnight under heavy books to flaten them as much as possible. On the next day I glued them starting with the back of the wardrobe.

WP_20160725_19_00_21_Pro

Potem dekoracyjny wzorek w nogach szafy/The decorative element from the bottom:

WP_20160725_18_59_34_Pro

Skleiłam szufladę i jako uchwyty przykleiłam fragmenty sklejki wyjęte z otworów w większych częściach. Podobnie przy drzwiach szafy – tym razem okrągłe gałeczki wyjęłam z dekoracyjnych elementów.


I glued the drawer and then put handles on it. I used small rectangular and round leftovers form larger parts.

WP_20160725_19_26_37_Pro

WP_20160725_19_27_23_Pro

Następnie podobny kawałeczek wkleiłam do wnętrza szafy, żeby drzwiczki nie wpadały do środka.


I put a doorstop from a similar leftover inside the wardrobe to prevent doors from opening inside.

WP_20160725_19_42_46_Pro

Ostatnim elementem była dekoracja na szczycie szafy. Trzeba było przykleić ją delikatnie, żeby nie zakleić „zawiasów”, które poruszają się luźno w dziurkach. Polakierowałam całość. Lakier był wcześniej przeźroczysty, ale używałam go często do malowania rzeczy w tym kolorze, więc zabarwił się niestety na czerwono. Będę go używać jedynie do kolejnych elementów malowanych w tym samym odcieniu.


The last part was a decorative element on the top. It had to be put carefully to prevent ‚hinges’ from gluing. Then I put varnish on the top. It used to be transparent, but it gained red tone through numerous usages on this colour. So I will used it only to the things previously painted with that paint.

WP_20160725_20_13_06_Pro

Gotowe:) Done!

WP_20160726_14_15_55_Pro

WP_20160726_14_16_20_Pro

Autorzy rzucili wskazówkę, aby drążek na wieszaki zrobić z patyczka od lizaka. Szczęśliwie w moim domu walał się jakiś stary lizak.


Authors advised to use a lollipop stick inside the cupboard as a hanging rail. Luckily I had one old lollipop in my home.

WP_20160728_19_25_08_Pro

Nie zjadłam go, za to wycięłam patyczek. Był trochę za długi, więc go skróciłam. Tak wygląda szafa z drążkiem.


I didn’t eat that, only used the stick. It was a little too long, so I shortened it. That’s the final effect:

WP_20160728_19_35_54_Pro


Del Prado Dolls’House Step by Step

Numer 48

Wersja: angielska (English version);

Element domku/wyposażenia: Szafa część II (Part/element: Wardrobe part II);

Co w numerze: Wzory na szydełko i druty; Szydełkowanie i wyszywanie;

What’s inside: Knitting patterns; Needlepoint and embroidery;

Spis treści Del Prado/Index (kliknij)

 

